♚برای آخرین بار♚
♚برای آخرین بار♚

Image result for happy anime girl gif

سلام دوستان عزیزم.اول از همه شروع شدن سال تحصیلی جدید رو به همتون تبریک میگم.تو این مدت که نبودم من سر اون یکی وبم بودم.داشتم تمام چیزایی که لازم بود تغییر میدادم و اصلا حواسم به این وبم نبود.امروز اومدم دیدم نه کسایی هستن که به یادم باشن.حالا من اومدم تا بگم جدا تو این وب دیگه نمیتونم فعالیت کنم.تو اون یکی وبم الان راحت ترم.الان هم وب جدیدمو رو لینک کردم.از اونجا برید به وبم.اسم وبمم هست دنیایی از تنهایی.خیلی ممنون که تا الان این وبو حمایت کردین.تو اون یکی وبم قسمت جدید رمانم هم گذاشتم.تو وب یونا جان هم فعالیت میکنم.خب همینا.ممنون که به یادم بودید.به امید دیدار در اون یکی وبم



نظرات شما عزیزان:

Ayame
ساعت17:02---9 مهر 1395
می گم نمی شه این یکی رو هم به اون برسونی؟؟ حالا مثلا دیر یا زودتر؟؟؟؟؟
پاسخ:متاسفانه نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 مهر 1395 ] [ 15:33 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts